UPDATE! Siedziałem dzisiaj od…

UPDATE!
Siedziałem dzisiaj od rana do nocy w garażu i robiłem auto, udalo mi się już założyć 90% zestawu trubo jednak pojawiły się po drodze male problemy a mianowicie:
– ukręciłem śrubę w bloku silnika i nie mogę jej wyjąć (dodałem wpis
– nypel do spływu oleju który kupiłem ma taki gwint że nigdzie nie mogę kupić gwintownika do tego i wiertła żeby zrobić dziure. Musze znaleźć inny nypel z normalnym gwintem np. 1/2 bo nie zrobie inaczej spływu oleju

Co zrobiłem do tej pory:
– montaż deta3 w trybie świnki
– zamiana listwy paliwowej z nbfl na nb wraz z montażem wtrysków z rx8 440c (listwa z nbfl nie ma powrotu paliwa i regulatora ciśnienia)
– montaż downpipe, kolektora oraz turbiny
– zrobienie dolotu, podczepienie intercoolera
– zasilanie turbiny olejem
– podpięcie MBC, BOVA, Oil Catch tanka
– podłączenie zegara wskazującego boost
– wywalenie EGR-a
– wyrzucenie wspomagania

Co zostało do zrobienia:
– wykręcić jakoś śrubę z bloku silnika
– zrobić powrót paliwa do baku z listwy
– zrobić spływ oleju w miske
– przelutownie kabli w det3 żeby pracować w trybie fuel implant
– stworzenie mapy i strojenie
– montaż elektrycznego wspomagania

W sumie jestem na półmetku roboty, raczej w ten weekend nie skończę bo nie mam części ale chyba w marcu auto odpali 😀

Myślę czy warto downpipe owinąć bandażami termicznymi, warto?

Wgl musze umyć komorę i ogarnąć coś z pokrywą zaworów
Tag do obserwowania/czarnolistowania: #snikrobiturbo

#motoryzacja #miata #samochody #tuning